Зв'язатись з технічною підтримкою
Якщо у вас є чинний договір та виникли складності в роботі сервісу.
Зверніть увагу, помилка 409 свідчить про відсутність коштів.
Відповідь на ваші питання також можна знайти за посиланням.
Ви маєте бути Відповідальною особою контракта.
Тема звернення *
Сумарний розмір файлів не більше 10 Мб
* поля обов’язкові для заповнення
Дякуємо! Ваше звернення отримано!
Відповідь на ваше питання буде надана на пошту яку ви вказали впродовж години.
Ой! Під час надсилання форми сталася помилка.
Зверніть увагу!
З наступними питаннями зверніться безпосередньо до свого менеджера.
  • Зміна налаштувань VoIP номерів, наприклад, ввімкнення шифрування, зміна авторизації на пароль
  • Перенесення VoIP номерів в транк Бінотел
  • Блокування міжнародних дзвінків для VoIP номерів
  • Блокування вхідних дзвінків для VoIP номерів
  • Розподілення безномерних ліній між номерними лініями
  • Редагування кількості безномерних ліній
  • Генерація нового пароля для авторизації
  • Зміна префіксу FMC
  • Відключення голосової пошти
  • Підключення нових номерів
  • Додавання нової IP адреси для VoIP чи зміна порядку дозвону
  • Ввімкнення переадресації на VoIP номерах
  • Активація Адміністратора корпорації для доступу до Мylifecell
  • Додавання нової контактної пошти на контракт
  • Збільшення кредитного ліміта
  • Зміна тарифного плану
  • Питання про кошти та розблокування номеру
  • Підключення додаткових послуг
  • Консультація по первинному налаштуванню
Щоб дізнатись хто є вашим менеджером радимо звернутиcь до представника інформаційно-консультаційного центру lifecell одним із способів:
  • за номером 5433, безкоштовно в мережі lifecell в межах України
  • за номером 0800 20 5433, безкоштовно зі стаціонарних номерів
  • через «Чат-бот», https://www.lifecell.ua/uk/chatbot. За необхідності оберіть «зв'язок з агентом call-центру».
Для дзвінка в контакт-центр lifecell з роумінгу необхідно набирати номер +38 063 5433 111 з номеру lifecell.